onsdag den 18. februar 2015

Tape binder himlen

Jeg er kommet i Tape binder himlen...

Mens jeg var på skiferie modtog jeg den sidste af de 3 tape binder jeg nu kan være den stolte ejer af.
Jeg har en 42 mm B binder. Så har jeg både en A og en B binder i 35 mm.

Hvis du ikke kender noget til det med A og B binder, så er den der hedder B den orginale binder, den folder ribben 4 gange. Den der hedder A folder kun 3 gange, så bagsiden ikke bliver foldet. Det har jo i bund og grund ingen betydning, da hvis syningen bag på ligger rigtigt, lukker den ind over ribkanten på bagsiden.

Ind til nu har jeg fået indstillet 42 mm B binderen. Men nu skal jeg se at på gang i de andre 2 så de er lige til at sætte på maskinen.




Næste projekt (for min mand) er at få boret 2 små huller så jeg kan have mit forlængerbord på maskinen hele tiden. Lige som på billedet her som er låne fra www.lillechelle.blogspot.dk

4 kommentarer:

  1. uhhhh, bli'r SÅ misundelig hver gang du viser den maskine - må virkelig i gang med opsparingen :) kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også rigtig god. Den kan bare lave det lidt mere proff.

      Slet
  2. hvor har du købt din tapebinder?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den orginale har jeg købt hos Kjærsgård. De andre 2 på ebay.

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...