mandag den 16. februar 2015

Legetøj og tilbehør til min Janome Coverpro 1000 CPX

Jeg er heeelt pjattet med min Janome Coverpro 1000 CPX. På DENNE side har jeg lagt nogle link ind til en anden blog med fif og indstillinger til maskinen.
Michelle har bla en holder ala en køkkenrulleholder til hendes rib når hun skal sy. Den har jeg været misundelig på længe, så den anden dag gik jeg på facebook ind på en af de sider der omhandler Næstved hvor jeg søgte en der kunne lave sådan en til mig. Vupti 3 timer senere havde jeg et billede af vidunderet og 10 skiver. Jeg synes den er mega fin. Ja jeg ved godt man kan finde andre løsninger som en køkkenrulle holder af marmor men det er jeg bare slet ikke til. Det må godt se lidt godt ud og der er den her opstilling klart at fortrække for mig.


4 kommentarer:

  1. wow... det ser teknisk ud.. :o) men smart udstyr

    SvarSlet
    Svar
    1. Slet ikke når først man får det i fingrene og prøvet det.

      Slet
  2. Ej, det ser så lækkert ud, tror jeg skal begynde at spare sammen til sådan en maskine :) kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er absolut fantastisk når man først bliver gode venner med den

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...