torsdag den 20. juni 2013

Kjolen der blev til en bluse.

Jeg har for noget tid siden lavet en kjole til mig selv i noget fint dyreprint fra Stof2000. Jeg fik bare aldrig lavet bunden af den, for da jeg lige prøvede den, blev jeg fælt skuffet.
Hold op en ladeport jeg fik i den...
Den blev lagt i kurven for i gangværende projekter og så har den ligget der og hygget sig mens den har irriteret mig. Nu skulle den kurv tømmes lidt ud så der kan komme nye projekter i. Så nu er kjolen blevet til en bluse. Ikk den pæneste bluse, men ved at nu får jeg da brugt den.
 
Ud over det så var Emma heldig, for det jeg klippede af passede lige til en hurtig nederdel til hende.
 



 
 
Næste projekt til mig selv er nye bukser. Har fundet et mønster fra ONION jeg tror jeg vil elske når jeg lige har fået prøvet den et par gange.
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Cool Dina, sådan en kjole har jeg også liggende, jeg tænker stadig på hvad jeg skal gøre med den...

    SvarSlet
  2. nu var den her også blevet lavet alt for stor. Hvorfor er det hver gang jeg går efter de mål er det altid 1-2 nr for store... Møg irriterende når man lige har tegnet mønstret op... :D

    SvarSlet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...