torsdag den 20. juni 2013

Ny leopard kjole med neon pink.

I mandags fik jeg endelig vasket mit leopard stof og tirsdag måtte det en tur under saksen. Jeg havde tidligt fri så jeg fik klippet det inden jeg tog en tur til stofdillen.com.
 
Da aftenen kom satte jeg mig med en glas Verdi eller 2 og hyggede mig. Det  kom der denne, efter min mening, rigtig fede kjole ud af. Er ikk den eneste der synes den er møg lækker, mange af mine kunder er også helt pjattet med den, så kender du et sted hvor man kan købe leopard stof, så skriv endelig.
 
Kjolen er til Emma, hun var ikk helt lige så vild som jeg var, den var dog for lækker til jeg måtte sælge den, så den bliver her hjemme.
 




 
Mønsteret er Iris fra stof2000.
 

4 kommentarer:

  1. Den er da virkeig smækker lækker. Jeg er vild med de fede pink detaljer. Hvad er det for en type bånd du har syet mellem bærestykke og skørt?
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er piping bånd købt hos BetttP

      Den er blevet rigtig fed. Emma har den på i dag og er bare SÅ god til hende.

      Slet
  2. Hvor er den bare lækker! Jeg har købt leopardstof hos stofdillen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. der har jeg også købt lidt. Det her er fra dengang rema1000 havde leopard stof

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...