torsdag den 13. juni 2013

orden på hylderne igen, men hvor længe...

Jeg fik hevet alt mit stof ned den anden dag.
Fik puslet og nusset om det hele, lagt sammen, lavet fine bunker og general bare nyde synet af dem og følelsen af stofferne.
Jeg fik ikk lov til at være i fred for denne unge dame, der mente hun skulle lave seng med nogen af bunkerne, de kære små.
 

Freja mente hun lige fandt sig en lille dyne.

Den pæne side med lidt alm bomuld, jersey og mine skønne vintage og retro stoffer.
Selv mener jeg jo samlingen er ALT ALT for lille, men plads har jeg desværre ikk for meget af.

Den mindre pæne side. Her gemmer sig fløjl, fleece, velour, denim og meget af det prikkede, ternede og ensfarvede alm bomuld.
 
Lidt ved siden af har jeg nogle kasser med små stykker stof, både nyt bomuld men også gamle retro og vintage stykker.
 

4 kommentarer:

  1. Det jo helt vildt så meget du har!!!!

    SvarSlet
  2. Ej du skal jo sige den er lille så jeg bliver nød til at anskaffe mig mere :-)

    SvarSlet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...