torsdag den 19. december 2013

Behagelig kjole

Jeg købte for et par uger siden nogle mønstre fra stof og stil. I går aftes fik jeg lige lyst til en halv time ved symaskinen. Kan endnu en gang konstatere jeg ikk dur til kun at tage en halv time. Så klokken blev selvfølgelig alt for sent i forhold til jeg skulle tidligt op og på arbejde i dag. Men hvad gør manglende søvn når man kan hoppe i en lækker kjole næste morgen.

Stoffet er selvfølgelig fra stofdepotet og mønstret er som skrevet fra stof og stil. Og det er bestemt ikke sidste gang jeg laver en kjole i det mønster, dog med en lille tilpasningd af længden på ærmerne som jeg synes er en anelse korte. Den hurtige vil måske kunne genkende detaljen på skulderen som det samme som bukserne jeg viste i går. Elsker når man kan få god gavn af alle de rester man går og gemmer. 


2 kommentarer:

  1. Super flot kjole :-)
    Jeg ønsker dig en rigtig glædelig jul, glæder mig til at følge mere med i det nye år :-)
    De bedste julehilsner fra Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også fantastisk at have på, bestemt ikk den sidste af slagsen. Har lidt i tankerne om hvad jeg skal ha lavet.

      Godt nytår og så kan vi glæde os til en masse ny inspiration af hinanden i 2014

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...