lørdag den 14. december 2013

Lækkert sæt #7

I går aftes efter dimission var overstået og ungerne var puttet blev det endelig sytid.
 
I sidste uge fik jeg et par mønstre fra stof og stil hjem. Jeg har ikke prøvet deres mønstre før, den havde forelsket mig i en af deres kjoler, og ja jeg kan ikke finde ud af kun at købe det ene, så det blev til 4 til Emma, 2 til Freja og 2 til mig selv. Det er da dejligt man ikk skal tegne mønstret af og alt det der men ved ikke helt om jeg kan leve med man kun får det i en str, nu når de kære unger vokser så hurtigt, men prøver alligevel lykken. Det kjolemønster som bær skylden for mit køb blev i hvert fald det første stof og stil mønster gennem maskinen.
 
Den er ganske nem at gå til og er egentlig hurtig lavet. Og vil ikk være den sidste i ser her på bloggen. Den er lidt stor men den kan sagtens bruges. Jeg har syet den i en str 140 og Emma bruger 134/140 eller 134  alt efter hvor jeg shopper henne.

Leggings fik jeg lige bikset sammen her først på eftermiddagen i dag mens pigerne sad og så et par optagede afsnit af jul på slottet. Leggings er et mønster fra stof2000 og hedder Dora. Har lavet flere af dem efterhånden. Med lidt tilpasninger så er vi glade for dem. Synes de er lidt høje i livet så der bliver lige taget lidt af mønstret. 
 
Det lilla stof er købt hos Rikke på www.stofdepotet.dk og hundene er købt på en side inde på Facebook, men synes at have hørt lidt om det kommer til stofdepotet i det nye år, og mon ikke jeg får købt et par meter til den tid.
 
Så her er endnu et skønt sæt til Emma og jeg har nydt at endelig have ro til mine maskiner og kunne se glæden i mine pigers øjne over det der bliver tryllet frem til dem.

2 kommentarer:

  1. Det er funky - specielt med kaninfutterne til

    SvarSlet
    Svar
    1. De er noget så skønne de kaninfutter. De er lige blevet købt og skulle egentlig bruges i skolen/SFO og børnehaven men tror de bliver hjemme og jeg må forbi H&M for at se om jeg kan være heldig at få et par mere for de elsker at nulle rundt med dem på

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...