søndag den 29. december 2013

En lille ny top

Ja det er ikk fordi jeg savner sommeren jeg har lavet en lille fin top, dog savner jeg sommeren lidt. Synes det her gråvejr er noget så trist, så hellere en god omgang sne eller noget sommer.

Toppen er noget jeg har gået med i hovedet et stykke tid og nu var det endelig tid for den ide at komme ud. Mønstret er taget fra stof og stil, men jeg har lavet lidt om på det, bla fjernet lynlåsen, lavet den længere og givet den lidt ekstra længde bagpå. Den er syet i en str 140, så måske den er lidt stor nu trods det er en loose model, men det finder jeg ud af når pigerne står op.

Stoffet er selvfølgelig fra stofdepotet og jeg har faktisk lidt mere liggende i håb om jeg skal lave noget lignende til mig selv.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...