fredag den 4. april 2014

2 meter, bare 2 meter, også bare 2 meter af den der... UPS!!!

UPS... I onsdags da jeg var hjemme, syg og med et halvsløjt barn fik bilen magt over os...

Vi trængte bare til at komme lidt ud et øjeblik, se noget andet end hjemmet og hinanden. Vi satte os ind bilen og på en eller anden måde kom den forbi www.stofdepotet.dk spørg mig ikk hvordan for det ligger ikk lige på den vej vi plejer at køre tur på.

Nå men jeg havde jo også set nogle skønne billeder på IG af nyt lækkert stof og har også et mønster og tilbehøret til skulderne til nogle coatigans, så jeg måtte lige ha lidt med hjem. Når jeg shopper så er det som om jeg gentager mig selv, bare 2 meter, bare 2 meter, bare 2 meter... Jeg køber sjældent mindre end 2 meter. Denne gang har jeg dog kun købt 1,5 af den uld, nu må jeg se om det var klogt.

Det her er hvad jeg kom hjem med
Det skal lige siges at i morgen tidligt kører jeg til Roskilde for at besøge stof og stil for første gang. Jeg har en veninde med som skal giftes og jeg kom til at sige ja til at sy kjolerne til 3 brudepiger, så der skal shoppes stof. Mon jeg kan styre mig???


Kuk... Hvor mon Freja gemmer sig...

Kuk...!!! Skønne tøs

 


Lækker fast bomuld der bare råbte sommerkjole i Polly modellen til Freja.


 
Nærbilleder af det skønne stof.


2 skønne uld til coatigan. "læderet" er 2 rester fra stof2000

 
3 skønheder... Øverst i de flotte farver er en tynd lækker Isoli, så er der den grå leo som er ûpper lækker at namse på og sidst men ikk mindst den grå leo/blomst...
 
Lækker jersey med blomster og ensfarvet til en sweat til mig selv og mon ikk der er lidt rester til en af pigerne.



Den tynde Isoli med farverne finder du lige HER.
Den finde blomster jersey med grå baggrund finder du lige HER.
Den bløde grå leo jersey finder du lige HER.
Den fine blå viscosejersey finder du lige HER.
Den lyse uld finder du lige HER.
Den sorte uld finder du lige HER.

6 kommentarer:

  1. Åhr Dina jeg vil også gå shop-amok i lækre stoffer, men har desværre bare ikke overblik over min lager beholdning :)
    Og tro mig jeg mangler ikke, SKAL have syet i alt det lækre der ligger hjemme på gulvet under strygebrættet *ha ha*
    Glæder mig til at se hvad du får syet.

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg mangler bestemt heller ikk noget men kan ikk lade vær... jeg erkender blankt jeg er en rendyrket stofmisbruger og det er en dyr dyr lidelse... I morgen står den på første tur til Stof og stil i Roskilde... Puha...

      Slet
  2. Kender det ALT for godt!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg kan bare ikk styre det... og pt har jeg heller ikk tænkt mig at forsøge på det :o)

      Slet
  3. Kan se at du også har shoppet det fine lyseblå med sommerfugle og blomster - jeg er vild med det! Jeg skal sy en kjole til mig selv af det:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er SÅ flot... Jeg overvejede det et øjeblik til mig selv men blev i tvivl om jeg kunne det. Men den model fra stof2000 der hedder Polly den er jeg glad for og den poppede op i mit hoved til Freja, tror ikk Emma vil kunne li den.

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...