onsdag den 9. april 2014

April udfordring på Instagram - Part 4.

Jeg ved ikk hvad der går af mig... Men ny energien har bare banket der ud af, så den udfordring der skulle være hele april måned med at sy 5 stykker tøj har taget mig 3 dage... UPS. (Og sy-energien bliver ved lidt endnu fornemmer jeg) men det er fantastisk at få lavet noget af det jeg har købt ind til her på det sidste. Er så trist når stoffet bare ligger og kigger.

Til det 4 stykke tøj har jeg valgt at lave den her fine stribede sag. Det er en grå og neon gul stribet, denne gang fra stof2000.Den stribede kan du finde HER og den prikkede lige HER. Til bagsiden har jeg bare valgt en ensfarvet grå. Det var egentlig meningen bagsiden også skulle ha været stribet, men fortrød til sidst og det er jeg egentlig godt tilfreds med.

Mønstret er også fra stof2000 og hedder Shirley, det finder du HER. Modellen har jeg også brugt til DEN HER som bare en blevet med korte ærmer og ikk lige så bred rib i bunden. Dejligt mønster som kan få så mange forskellige udtryk.


Ja ja jeg ved godt spejlet trænger til at blive ordnet.







 

4 kommentarer:

  1. STOP nu søde, du gir mig total dårlig samvittighed!!!!!!!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe... det kan du nu godt nok også give mig når sy energien overfalder dig. :o)

      Slet
  2. Den er bare så smart - det kunne godt være at jeg skulle købe det mønster og jeg er altså vild med at du har sammensat prikker og striber - det ser rigtig godt ud.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Normalt ville jeg ikk selv ha fået den ide, men så blusen i min lokale stof2000, dog med striber på bagsiden også... Faldt pladsak for den og stoffet måtte med hjem... Det prikkede har jeg købt ekstra af da jeg håber at få lavet et par bukser med lommer og piping

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...