lørdag den 14. marts 2015

Kampresse - MEGET tidlig fødselsdags gave

Wiii... jeg har fået min første fødselsdagsgave... Pyt på det først er den 15 April.
Jeg har sukket efter sådan en kam presse, specielt nu jeg skal til at producere en masse babytøj til lillebror. Så har været fræk og spørge mine forældre og storebror om de var interesseret i at give mig penge i stedet for til min fødselsdag, for den her var virkelig ønske nr. 1. Og hurra for de ville, men jeg kan ikke vente så længe med at købe den (har minus tålmodighed)  så nu står den her og pryder og hjælper.
Jeg har købt den store at kampresserne og så dies til str. 16. Købte den HER hos funkjogging sammen med dies og 600 knapper.
Den gør virkelig det til en leg at sætte knapper i, plus der skal ikke bruges mange kræfter for at sætte knapperne i.


2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med den :-) Sådan en har jeg også overvejet at anskaffe mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Endnu en fantastisk ting at ha i samlingen... 😁

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...