torsdag den 1. januar 2015

året skydes i gang ved maskinerne

Nu er jeg ikk en der sætter mig nytårsforsæt, for jeg har aldrig kunne holde det. Har prøvet så mange gange med sund livsstil og mere motion og det går altid galt. Så sådan noget har jeg droppet og i stedet nyder når det endelig lykkes mig at komme lidt på rette vej.
Meeeen skulle jeg presse et ud i år ville det helt klart være mere sy tid. Synes godt nok mine maskiner har stået noget stille de sidste par måneder. Psykisk kan jeg mærke jeg mangler det, for når jeg sidder ved maskinerne så slapper jeg af og bliver fyldt med en masse energi. Så den bedste måde at starte 2015 på må da være ved maskinerne. Det lettede meget for tæppet er til min svigerinde og det har hægt lidt længe i luften uden at blive færdig.

Jeg har lavet det i kun ensfarvet samt småfolk stof. Synes det er blevet rigtig fint.
De andre tæpper jeg har lavet har været med kantbånd men synes det blev for meget. Bagsiden af tæppet er i lilla Fleece så synes ikke om lilla kantbånd og så var der pink tilbage, men den farve synes jeg træder meget frem i tæppet så jeg endte ud med at overlock kanten med en lille tråd. Det blev ret godt hvis jeg selv skal sige det og er ikke sidste gang jeg gør det på den måde.




2 kommentarer:

  1. Super flot tæppe og virkelig lækre farver
    Jeg håber også på mere sy tid i 2015

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak det blev helt godt da jeg endelig fik puslet sammen i mit hoved hvordan det skulle se ud.

      Ja synes godt nok alt det kreative har været noget forsømt de sidste måneder næsten halve år.

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...