onsdag den 14. januar 2015

Min nye dille...

Jeg har fået mig en ny dille... Undertøj....! Jeg elsker at lave undertøj og det skyldes nok primært jeg har fået min tape binder til at virke. Vi er ikke tip top gode venner endnu men det skal nok komme. det er jeg helt sikker på.

Men må indrømme jeg har købt mig fattig. Jeg har fået købt mig en masse skåret rib så jeg kan lave de fine kanter, men puha min pengepung bløder... Det må kunne gøres billigere. Jeg må på jagt efter en billigere måde at gøre det på uden at skulle ud og købe en skæremaskine.

Når det er sagt så er jeg heeelt høj over det undertøj jeg har fået lavet. Ind til nu er det blevet til 4 sæt til Freja og 1 til Alberte i fødselsdagsgave.  Det er sættet med katte og blå kanter. Det ene sæt har fået sit helt eget indlæg da jeg var så glad over at få min binder til at virke, det kan du læse HER

Sættet med de lyserøde kanter er stoffet fra stof og stil, men desværre findes det der ikk mere, men var heldig en der følger mig på Instagram havde 1 meter hun ville af med og nogle havde nogle små rester, så hurra for mig.
De andre 3 er fra stofdepotet. De lilla sko kan du finde HER til 50 kr pr meter. Kattene kan du finde HER til 145 pr meter, en rigtig lækker blød jersey hvis jeg skal sige noget om det. Sidst men ikke mindst det nyeste stof jeg har hentet  der ude. Det fine stof med bambier og egern som du finder HER også til 145 pr meter. Jeg er helt pjattet med det og mine tanker bliver ledt lidt hen i mod Molo, som tidligere har været min store svaghed.

 

 

 
 
 


10 kommentarer:

  1. Det ser også rigtig flot ud :D

    SvarSlet
  2. De er super fine dine sæt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak er også rigtig glad for dem. Når energien kommer tilbage skal der laves mange flere. Elsker når der er farve på tøjet

      Slet
  3. Wauv nogle flotte sæt. Måske jeg skulle prøve det der undertøj ... Har jo mest syet tøj; bluser, kjoler og bukser!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så simpelt og det er en fantastisk måde at bruge rester på.

      Slet
  4. Hvor er du dygtig. Det er vildt flot!

    MÅ FINDE TID TIL AT SY!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Sådan en tape binder giver et godt look

      Slet
  5. Du er jo blevet helt prof. Det er super flot :)

    Kh. Linette

    SvarSlet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...