tirsdag den 27. januar 2015

Hjælp til Janome Coverpro 1000 CPX

Jeg længe fulgt med i facebook når Michelle Nielsen har skrevet noget eller lagt noget på. Synes hun virker teknisk dygtig og laver en masse fede ting gerne med ændringer og hun tilpasser tingene som hun vil ha det, hatten af for det. Jeg er af den type der helst ikk laver noget uden et mønster ( og ærligt er jeg en anelse irriteret over det. ) men Michelle har også en Janome CoverPro og er rigtig dygtig med den.

I et af mine tidligere indlæg skriver jeg at jeg har brugt en del penge på at købe færdig skåret rib og søgte en god guide til at lave dem selv. Det har jeg nu fundet og Indlægget kan du læse HER.

Billedet er fra indlægget Michelle har lavet. Kig forbi hendes blog.
www.lillechelle.blogspot.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...