søndag den 11. januar 2015

Nyt nattøj til pigerne.

Jeg har længe ledt efter det perfekte sæt nattøj og via instagram fik jeg nys om et mønster som var i et af mine Alt Om Håndarbejde. Det er her med afprøvet.
Har syet et sæt i str. 6 og 8 år. Inden jeg blev halvt færdig  med det i str. 6 år kunne jeg dog konstatere at det var ALT for stort og kunne fornemme halsen var for stram. Så begge 2 er klippet lidt større i halsen og ser ud til at være helt perfekt.
Det i str. 8 år passer Emma perfekt og det i str. 6 år er lagt i kassen med tøj der er for stort til senere brug.

Mønstret er fra Alt om håndarbejde nr. 11 fra 2014. Stoffet er købt hos www.stofdepotet.dk til 50 kr pr meter. Hvis du kigger forbi Rodekassen lige HER vil du finde en masse lækkerier til bare 50 kr. pr. meter.





2 kommentarer:

  1. Hvor er det fint. Tak for tippet/linket

    SvarSlet
    Svar
    1. Pas på det kan være farligt... ellers er det fordi jeg bor for tæt på

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...