mandag den 3. marts 2014

Begyndelsen til min nye garderobe

Jeg siger bare DET ER FARLIGT AT KØRE I STOF2000 EFTER 2 LYNLÅSE....
Og jeg mener det.. Tror der er flere end mig der har oplevet det her... Du går helt stille og roligt ind i stof2000 efter 2 lynlåse. Du åbner døren og går over mod lynlåsene og pludselig er det som om der er noget der holder fast i dig og du MÅ bare stoppe... Så står der en fin gine med en rigtig sød bluse på og ved siden af en kjole... De er så fine så uden du kan stoppe dig selv spørger du straks ekspedienten om de har stoffet i butikken... og inden du ser dig om har du trykket på godkend og står med en stor pose i hånden og siger god weekend... HVAD SKETE DER LIGE DER???
 
Ja jeg spørger bare for det skete for mig i fredags. Hurra for mig at det stof kjolen var lavet af var solgt for ellers havde det da gået helt galt og at jeg rent faktisk havde mønstret der hjemme, dog stadig pakket ind. (Det er det så ikk mere)
 
Men når nu det er sket ja så har jeg fået givet mig en lille udfordring stærkt inspireret af både skønne Libbie med bloggen Binemor og søde Christina med bloggen Carla og krudtuglen som har lavet rigtig meget fint til sig selv. Nu skal min garderobe opgraderes med lækkert tøj fra egen hånd.
 
Første stykke tøj blev derfor en bluse med blonder lavet ud fra Shirley fra Stof2000. Jeg har taget lidt af ærmerne og kun lavet et smalt stykke rib i bunden. Den er super fin og er taget i brug. Kommer ti at elske den og bestemt ikk sidste gang den model bliver taget i brug.
 
 
 
 
 
Beklager i får et af de klassiske dårlige billeder taget på badeværelset men må leve med mobilen som kamera da blogspot ikk vil lade mig gøre mine billeder store.  
 

2 kommentarer:

  1. FEDT smukke, så er du officielt i gang!!! Brug endelig mit #projektnygarderobe, måske vi kan inspirere andre og om ikke andet så hinanden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. jah... når blogger vil spille sammen med mig og mobilen igen er der lidt mere på vej :o)

      Jeg tager da straks det tag i brug så vi kan sprede budskabet lidt mere.

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...