fredag den 14. marts 2014

Leokjole med neon

Mit projekt med en ny garderobe taget stille og rolig form. Der er i hvert fald kommet endnu en kjole til samlingen. Denne gang har jeg kastet mig ud i et af de nyere mønster fra Stof2000. Denne gang blev det en kjole med flagermusærmer. Det hedder Esmaralda (nr. 2228)

Stoffet er "overraskende" fra Rikke/stofdepotet. Jeg kom til at købe en hel del af det... UPS!!!
For lige at give den et lille tvist har jeg syet et bånd i gul neon med stjerner ned langs skuldersyningen, bare fordi.

Har du nogen gode mønstre til en lækker hverdags garderobe du kan anbefale?


 
 
 

5 kommentarer:

  1. dem klæder dig da super godt

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker, tror også jeg kunne finde på at bruge det mønster igen en dag :o)

      Slet
  2. PIIIIIFT Dina du ser dejlig ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Armen Takker Libbie *Får helt røde kinder*

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...