onsdag den 12. marts 2014

Kjole med blonde bærestykke

Den her super fine kjole er lavet ud af noget af det fine blondestof jeg impulskøbte for at lave DENNE HER skønne bluse/top som blev startskuddet til mit nye projekt, hvor jeg vil sy en masse nyt til mig selv.

Synes den ser en anelse kedelig ud når man bare ser den hænger på en bøjle, men den er rigtig behagelig at have på.

mønstret til kjolen er fra Stof2000 og hedder Agnes (nr 2226) Forvent at den vil blive vist i en anden udgave inden for de næste par måneder.


 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Den var riktig flott og passet deg utmerket! Ha en fin torsdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker.. Tror også den vil blive flittigt brugt i løbet af sommeren.

      Slet
  2. Sådan én skal jeg også have lavet, har endda stoffet liggende klar.... Men jeg får ikke en DYT lavet lige pt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Know the feeling... Jeg får heller ikk lavet en fis ved maskinerne... glæder mig til fri onsdag og fredag, måske jeg så når en enkelt ting på de 2 dage

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...