mandag den 10. marts 2014

Cardigan med et strejf af neon.

Jeg har taget start skuddet til Projekt Ny garderobe. En del inspireret af skønne Libbie som er bag bloggen Binemor og en mindst lige så skøn Christina bag bloggen carla og krudtuglen. De 2 damer er SÅ vilde bag deres maskiner og spytter det ene fede stykke tøj ud efter det andet, til både sig selv og deres børn. En anden jeg også samler inspiration hos er Trine som har bloggen groovybabyandmama. Hun giver mig rigtig meget inspiration til at sy til min den store pige som ikk synes de vilde print og farver er et hit og det skal gerne ligne det i butikkerne.
Denne cardigan er bla disse 3 skønne kvinder der har givet mig sparket til at komme i gang med tøj til mig selv. Det er det skønne ved bloglad og IG. ELSKER det og kan bruge timer på de 2 steder.

Jeg har taget udgangspunkt i en cardigan fra Stof2000 og ændret lidt på det. Ikk en ændring jeg er helt tilfreds med, så tror jeg ved næste cardigan vil forsøge at følge mønstret, bare for at se hvordan den så bliver.

Som en lille detalje har jeg lavet en pyntestikning med langs åbningen og i ærmerne, bare for at bryde det eller smukke og super behaglige stof og lige give den et lille pift og blikfang.


 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...