lørdag den 8. marts 2014

mariehøne kjole

Jeg her endnu en gang haft gang i Polly fra Stof2000 og der er en mere på vej når tiden finder sin vej frem til mig.
Denne her søde kjole er til Alberte og det er Freja godt misundelig over og det krævede da også lidt overtalelse at få den af hende igen. Men billede skulle jeg altså have... Typisk mig...

Stoffet er købt hos Rikke/stofdepotet for længe siden. Faktisk fra mit første  besøg hos hende. Emma synes det var så fint så hun bestilte bukser i det men da det kom til stykket var det vist alligevel ikk noget for en der snart blev 7 år, så det har bare ligget og ligget, så det er dejligt at se det er blevet til  noget.


 
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin kjole. Er vild med svinget i skørtet. Og hvor er den lille sving-prinsesse sød :-) hun ser rigtig stolt ud.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lige det både jeg og mine piger elsker ved den. Den første jeg lavede ti Freja forelskede hun sig i med det samme og jeg frygter den dag hun ikk kan passe den mere.
      Denne her gang var det ikk til hende og det var kun fordi det var til Alberte hun ville tage den af. Og det var med beskeden om hun også ville have en. :o)

      Slet
  2. Hvor er den bare fin - Jeg må have det mønster, jeg elsker kjoler af den type til små smukke piger (din ser supersmuk ud i sin nye kjole)

    SvarSlet
    Svar
    1. Var det bare en kjole til hende... det er til vores venners datter (desværre for Freja) jeg elsker det mønster men skal snart afprøve et mønster fra etsy donna dress

      Slet
  3. Hvor er kjolen sød. Tror jeg skal have fat i det mønster, men skal vist lige øve mig lidt mere i det med lynlås.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. KØB DET!!! Det med lynlåsen får du leget dig frem til og når du har kunne lave den ybber fede nederdel så vil den her være en leg for dig... Jeg kan ikk det med lynlås men øver mig... vil SÅ gerne være en sy-haj

      Slet

Elsker at få en kommentar med på vejen så smid endelig en lille hilsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...